diumenge, 17 de maig del 2020

ACTIVITATS CIÈNCIES SOCIALS

Aquesta setmana acabem amb el tema de LA PREHISTÒRIA.
Si vols saber les coses que has aprés, pots entrar al llibre digital de SM (la contrassenya està en un comunicat de la Web família) i fes l'AUTOAVALUACIÓ.

Recursos interactius----Valora el que has aprés----Autoavaluació


Per acabar anem a intentar fer un COLLAGE GRUPAL de tota la classe. Fes un dibuix en gran d' un utensili, ferramenta, pells, ésser humà, pintura de la prehistòria…(el que vulgues ) en un paper quadrat de 21 cm de costat. Envia'm el dibuix i intentaré fer un mural amb tots els dibuixos que m'envieu.

Aquest treball artístic sobre la prehistòria és globalitzat amb l'Àrea de plàstica. El mestre Rubén i jo estem coordinats per fer el muntatge de totes les vostres creacions.


Gràcies!!!!

3 comentaris:

  1. A mi primer no em funcionaba, però ja em va bè.Tens que arribar fines al final de l'intent i prender el botó de reintentar. Diego

    ResponElimina
  2. Volia escriure fins, però el pesat de l'autocorrector m'he l'ha canviat i no m'he donat compre. Diego

    ResponElimina
  3. ok Diego
    Les tecnologies...ens porten de cap!!!!!!!!

    ResponElimina

PÍNDOLES DE LA MESTRA